8.6.12

Γιατί κύριε η Ελλάδα δεν είναι στο ευρώ;

Είδαμε όλοι μας αυτή την  "διαφήμιση"  και φαντάζομαι ότι σε όλους μας ήρθε αυτή η πολύ συγκεκριμένη αίσθηση της εμετίλας. Όχι γιατί θέλουμε ή δεν θέλουμε το ευρώ, αλλά για τον τρόπο που προσπαθούν να μας χειριστούν. Οι πολιτικοί και οι διαφημιστές – προπαγανδιστές τους, νομίζουν πως έχουν το δικαίωμα να φυτεύουν στο μυαλό μας ότι θέλουν, και αυτό το ονομάζουν Δημοκρατία.

Δεν νομίζω ότι το ερώτημα είναι αν θα μείνουμε στο ευρώ, αλλά ποια πολιτική θα ακολουθήσει η Ελλάδα αν μείνει στο ευρώ ή ποια πολιτική ακολουθήσει η Ελλάδα αφού φύγει από το ευρώ. Και όπως έχετε διαπιστώσει, πάνω σε αυτό δεν μιλάει κανένας πολιτικός.

Το κοριτσάκι με τα αθώα μάτια!
Το έβαλαν εκεί οι παμπόνηροι πολιτικάντηδες
που μας περνάνε για βλάκες.


Η δραχμή είναι ένα από τα αρχαιότερα νομίσματα ενός από τους αρχαιότερους πολιτισμούς.

Ο  κάθε λαός μπορεί να διοικεί το δικό του νόμισμα, ενώ το κοινά νομίσματα όπως το ευρώ  διοικούνται  από τους εξουσιαστές της Νέα Τάξης Πραγμάτων.

Τα κοινά νομίσματα όπως το ευρώ, επιφέρουν την παγκοσμιοποίηση με τις γνωστές της οικονομικές ασθένειες που βιώνουμε τώρα, και αφαιρούν το δικαίωμα του κάθε λαού  να διαφέρει από τους άλλους.

Κάθε λαός δημιουργεί ελεύθερα τον δικό του πολιτισμό, την οικονομία του και το νόμισμά του ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του και τον παλμό του.  Όταν το νόμισμα είναι κοινό, προκύπτουν προβλήματα από τις διαφορές ιδιοσυγκρασίας.
Άλλη αντίληψη έχουν οι Γερμανοί για την ζωή και άλλοι οι Έλληνες – πράγμα που φαίνεται από τον διαφορετικό τρόπο ζωής μας.

Πριν το ευρώ και την ελεύθερη αγορά ήμασταν μια χαρά.  Από τότε που μπήκαμε στο ευρώ βάλαμε την Γερμανία στο σβέρκο μας και μας πήρε ο διάολος.

Ελεύθερη αγορά σε τι; Στο να μπορούν οι γίγαντες να κάνουν αφαίμαξη στους μικρούς;
Ελεύθερη αγορά σε τι; Πριν δηλαδή, όταν ζούσαμε καλύτερα από τώρα,  ήμασταν σκλαβωμένοι;
"Ελεύθερη Αγορά".  Είδες με τι όμορφα ονόματα ντύνουν τις  αθεμιτουργίες τους;

“Με το μέλλον των παιδιών μας δεν παίζουμε”.. απλά το κάνουμε αντικείμενο αισχρής προεκλογικής εκμετάλλευσης

Η απάντηση που θα μπορούσε να δώσει ο δάσκαλος είναι η εξής:

Γιατί οι Έλληνες για ακόμα μιά φορά αποτίναξαν τα δεσμά της
(οικονομικής πλέον) δουλείας και απελευθερώθηκαν από τους δυνάστες Γερμανούς, ενώ τα άλλα κράτη δεν είχαν το κουράγιο να το κάνουν.

1 σχόλιο:

explore.bees είπε...

Πρίν αναρωτηθεί λοιπόν αυτό το παιδάκι :
Γιατί κύριε η Ελλάδα δεν είναι στο ευρώ ; Θα έπρεπε ο δάσκαλος και ο κάθε δάσκαλος αν θέλει να ονομάζεται έτσι ,να είχε δώσει στο παιδάκι την απάντηση στο ερώτημα
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ?
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ?
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ!! ΝΑ ΚΑΛΙΕΡΓΕΙ
Αλλά όπως τον είδα !!!!!!!!
ΔΕΝ θα μπορούσε να απαντήσει σ αυτά τα ερωτήματα όπως και πολλοί άλλοι (δάσκαλοι !!) που ακόμα και τώρα πιστεύουν, όπως οι Γαλάτες ότι ο ουρανός θα πέσει στα κεφάλια μας στις 18 Ιουνίου .

Ας ξυπνήσουν τα πρόβατα καμιά φορά ,,,αλλιώς ας τα φάει ο λύκος .

Χρήστος