27.9.10

FOOD BEE !!! Ότι πρέπει για λεηλασία.

Μιά που εδώ δεν έχει τίποτα, και που ακόμα τα ρείκια στην Εύβοια δεν έχουν ανθίσει καλά, είπα να βάλω λίγη βανίλια και γυρεόπιτα στα μελισσάκια μου για διέγερση. Πάω λοιπόν το Σάββατο να πάρω βανίλια, αλλά 14:00 είχαν κλείσει και οι δύο προμηθευτές μου ! Ήταν όμως ανοικτός ένας τρίτος, και τελικά πήρε εκείνος τα 350€.

Πάω λοιπόν και του ζητάω βανίλια. Βεβαίως έχω, μου λέει και αμέσως ο υπάλληλος βάζει στο φορτηγάκι μου μερικά κιβώτια μελισσοτροφή (υποτίθεται βανίλια) γνωστού μεγάλου κατασκευαστή. Ήταν 20 λεπτά ακριβότερη από τις τροφές των άλλων, αλλά τελευταία στιγμή δεν προλάβαινα. οπότε την πήρα.

Τη Κυριακή το πρωί με την δροσούλα είμαι στα μελίσσια μου και ξεκινάω την τοποθέτηση.
Τί να δω;
Το σκεύασμα αυτό δεν ήταν βανίλια! 'Ήταν ένα σκεύασμα από ζάχαρη και (φρουκτόζη + δεξτρόζη) δηλαδή ισογλυκόζη!  Δηλαδή και ακριβότερη και με ισογλυκόζη; Ε, όχι ρε παιδιά!
Και δεν έφτανε μόνον αυτό, αλλά τα σακουλάκια δεν ήταν καλά κλεισμένα, με αποτέλεσμα να έχουν ξεράσει την τροφή στο χαρτοκιβώτιο.


Τα χαρτοκιβώτια γεμάτα τροφή και σιρόπια
από τις προβληματικές συσκευασίες

Αλλά δεν ήταν μόνον αυτό ...
Το όλο σκεύασμα δεν είχε "δέσει" καλά, και κολυμπούσε μέσα στο σιρόπι (πιθανώς της ισογλυκόζης).


Πάνω από την "βανίλια" τα σακουλάκια είναι γεμάτα σιρόπι! 


 Μόλις τρύπησα το σακουλάκι άρχισε να τρέχει το σιρόπι.
Μόλις άνοιγα την συσκευασία για να το τοποθετήσω επάνω στους κηρηθροφορείς, άρχιζαν να τρέχουν τα σιρόπια πάνω στις μέλισσες και να τις παρασύρουν. Πασάλειψα και πλατσάνισα τον τόπο, τα ρούχα μου, μέχρι και την φωτογραφική μηχανή. Οι μέλισσες άρχισαν να έρχονται και να κολλούν στα χέρια μου αφού αυτά ήταν πασαλειμμένα με σιρόπι ... απορώ πώς δεν ξεκίνησε λεηλασία!
Σιγά μην ξαναπάρω !

Το μαχαίρι στάζει σιρόπι.


Κάποιος πρέπει να τους πεί οτι η φράση "Τροφή Μελισσών" δεν γράφεται στην Αγγλική γλώσσα με την ίδια σειρά όπως στην Ελληνική, αλλά ανάποδα, δηλαδή δεν γράφεται FOOD BEE όπως έχουν γράψει, αλλά BEE FOOD (Μελισσών Τροφή).  Έτσι γράφεται στα Αγγλικά !!! 

FOOD BEE :))))

Όμως είμαι περίεργος ... γιατί να το γράφουν άραγε στην Αγγλική και όχι στην Ελληνική; Στους Άγγλους πουλάνε; Θα μου πείς μπορεί να το κάνουν και εξαγωγή! Ε, τότε όμως θα έπρεπε να το γράφουν και στην Ελληνική και στην Αγγλική, όπως κάνουν και με την φίρμα τους. Ούτως ή άλλως υπάρχει αρκετός χώρος επάνω στην συσκευασία τους.
Τί ψάχνεις τώρα ... Ελλαδιστάν ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: