4.5.10

Κόψιμο χόρτων


"Μην τολμήσεις και έρθεις νυκτιάτικα φορτωμένος με κυψέλες αν δεν έρθεις πρώτα ημέρα για να κόψεις τα χόρτα και να καθαρίσεις το μέρος" μου είχε πει στο τηλέφωνο ένας φίλος μου από τα Βαρδούσια.

Εγώ χόρτα δεν έχω κόψει ποτέ μου, αλλά γνώριζα ότι ο γαμπρός μου ο Στέφανος είχε εμπειρία αφού κατάγεται από αγροτική και κτηνοτροφική οικογένεια των Γρεβενών। Πράγματι πήγαμε και αγοράσαμε μια "κόσα"
Εγώ τέτοιο πράγμα είχα δεί στα σκίτσα με τον χάρο και το έλεγα δρεπάνι। Όπως μου εξήγησε ο Στέφανος, άλλο το δρεπάνι, άλλο η κόσα και άλλο ο παλιουροκόφτης … τέλος πάντων … μπερδεμένα πράγματα!



Την συναρμολόγησε, την λιμάρισε και την τρόχισε. Έγινε ξυράφι!

Εχθές το μεσημεράκι ξεκινήσαμε για τα Βαρδούσια, και περίπου 19:00 είχαμε περάσει την Σπερχειάδα και ανεβαίναμε έχοντας αριστερά μας την Οίτη. Ευτυχώς βρήκα μέρος που δεν είχε πολύ υψηλά χόρτα και ίσως να μην χρειαζόταν καν να το καθαρίσουμε. Έλα όμως που ο Στέφανος είχε ετοιμαστεί να θερίσει … και δεν του ερχόταν καλά να μην εγκαινιάσει την κόσα. Ήθελε να θυμηθεί τα χρόνια εκείνα που ήταν μικρός και θέριζαν το τριφύλλι με τις κόσες. Καθάρισε λοιπόν από τα χορτάρια όλο το μέρος σε δευτερόλεπτα.


Ο γαμπρός μου, Στέφανος।

Εγώ βλέποντάς τον να θερίζει, νόμισα ότι ήταν κάτι πολύ εύκολο και κάποια στιγμή πήρα την κόσα να θερίσω κι εγώ. Είδα τον Στέφανο να με κοιτά με πονηρό χαμόγελο. Αμέσως μόλις δοκίμασα να κόψω, απέτυχα και ο Στέφανος έσκασε στα γέλια. Τότε κατάλαβα ότι η κόσα θέλει τεχνική, διαφορετικά νομίζεις ότι κάποιο πρόβλημα έχει και δεν κόβει.

Ο τρομερός  "IxNiLaTiS" εξασκείται στην κόσα. 
Η σκιά επάνω μου δεν είναι του Χάρου, είναι του Στέφανου 
που δεν πρόσεξε να βγάλει την σκιά του απ το πλάνο :))




Βάλαμε και μια κυψέλη ¨σημάδι"
μήπως έρθουμε νυκτιάτικα να ξεφορτώσουμε,
και δούμε άλλες τοποθετημένες στο καθαρισμένο μέρος :)))

3 σχόλια:

beelovers είπε...

πανο έλα και απο εδω μια μέρα . (φυσικά θα έχει και μεροκάματο)

IxNiLaTiS είπε...

Θα έρθω αλλά πρώτα θα πάρω βενζινοκίνητο χορτοκοπτικό. Δεν λέει με το χειροκίνητο.

IxNiLaTiS είπε...

Και φυσικά χωρίς μεροκάματο. Βοηθάμε τους φίλους :)