26.9.09

Ρείκι (σουσούρα)

Επιτέλους είδα πως είναι αυτό το "περιβόητο" ρείκι. Δεν είχα δεί ποτέ μου, ή τουλάχιστον δεν το είχα προσέξει.

Πάντα όταν αναζητούσα φωτογραφίες της ερείκης στο διαδίκτυο, έβλεπα αυτό το όμορφο φυτό με αυτά τα μπουκέτα λουλούδια. Στην πραγματικότητα οι φωτογραφίες δείχνουν τα λουλούδια πολύ μεγαλύτερα, ενώ είναι αρκετά μικρότερα από μια μέλισσα ( περίπου το 1/4 της μέλισσας).



Για να δούμε τι θα κάνουν εκεί τα μελίσσια μου. Φοβάμαι πολύ για ασθένειες, γιατί ο τόπος είναι ασφυκτικά γεμάτος μελίσσια, και λογικά κάποια από αυτά θα έχουν νοσεμίαση.

5 σχόλια:

Σπύρος Σφήκας είπε...

Κάποιος παλιός μου είχε πει κάποτε ότι και από πάνω να πετάξει από την σουσούρα η μέλισσα γιατρεύεται εννοώντας πόσο δυναμωτικό φυτό είναι για την μέλισσα!!!

Exagono είπε...

Παναγιωτη φοβερο φυτο.Και εγω δεν το ηξερα.
Πολυς γονος και γυρες,απο μελια οχι πολλα πραγματα.

markos aliprantis είπε...

Κατά την γνώμη μου είναι από τα καλύτερα μελισσοκομικά φυτά αν "δώσει".Ανεβάζει τον γόνο αλλά είναι πολύ αραιό το νέκταρ του.Το μέλι που δίνει είναι δυναμωτικό και κάνει για κάποιες ασθένειες ενώ πικρίζει λίγο.

Spyros είπε...

προσοχή στο συνωστισμό...

IxNiLaTiS είπε...

spyros αυτό είναι που με φοβίζει. εκεί είμαστε ο ένας επάνω στον άλλο και αν κάποιος έχει νοζεμίαση θα την αρπάξουμε όλοι.